13 juni 2012

Kräftröd, igen

  När jag kom hem idag var orken som bortblåst och allt jag ville var att sova. Så jag tog kudden under armen och gick ut i vår utesoffa och sov i ungefär 2-3 timmar :)). Oops, det var egentligen inte meningen. Dessutom så dränkte jag mina sorger i fotboll idag. Tittade på min systers match mot HBK. De vann 4-0, bra jobbat! :D Så nu är jag verkligen röd som en kräfta, igen..

  Imorgon bär det av till lilla Kaustby för att hitta tyngre hantlar och kanske nått annat smått. Inte kan man ju använda ett stängt gym som orsak varför man inte tränar! Så jag kommer antagligen styrketräna här hemma och det kommer att bli många löprundor. Jag har planerat att jag ska kunna avklara 16 km nån gång i oktober. It will be fun! :)

Ps. Kolla in på min nyaste upptäckt vad gäller träningsbloggar HÄR

Kommer alltid att fota min skor! :D
En dålig bild från matchen.
Älskade hund <3
En promenad!
Syyster
Syster









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar