5 juni 2012

Tisdag, avklarad!

  Sitter här och tittar på the Biggest Loser. I brist på annat att göra. :)

  Idag har jag haft en åtta timmar lång arbetsdag. Puh, men det var faktiskt roligt idag, inte lika mycket pratande om regler och hur saker funkar där som igår. Arbetsdagen förflöt på i ett passligt tempo. Kanske berodde på att jag hade med mig lunchlådan idag ;). Ska snart ta och packa ner några smörgåsar för morgondagen.

  Idag har jag varit cyklande till byn med lillasyster. Hade shorts, iik, iskallt. Vi "tittade" på en fotbollsmatch, vi stod mest och talade strunt. Matchen slut. Ville till gymmet, det var stängt. Det är det som är så OTROLIGT dåligt med Terjärv gym, ingen information om öppethållningstiderna! Inget! Vet inte ens om det är öppet i sommar, skit, skit, skit.. Dåligt! Annars har det varit en bra dag! :)

   Väldigt sammanhängande inlägg, jag vet.. :) Nu ska jag göra min lunchlåda tills imorgon. Chaauu!

En vårbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar