3 juni 2012

Bilder, bilder & bilder

  Idag är det söndag, imorgon är det min första arbetsdag! :)) Det ska faktiskt bli roligt att jobba, vädret är ganska dåligt just nu, så det är ingen vits att vara hemma och tröga ihjäl sig.

  Idag har jag varit ute sen jag vaknade halv tio. Har sått morötter, senare idag ska jag så mina älskade ärtor. Har plockat maskrosor och blommor, växthuset är på plats, tagit en promenad med hunden och snart ska jag göra ett mysställe där ute med en fåtölj, kuddar och filtar, sen ska jag börja läsa min lillasysters bok i mysstället! :D

Sötis!

Maskrosjag
Min lilla maskroshund!
x2
Gullig!

Gissa vem som fick nog av kransen?
Solen!
Blommor! :D
Häggen blommar och doftar underbart!

Morötter sådda, check!
Äppelträden blommar!
Ska läsa min lillasysters bok "Under Vågorna"
Jag skrev igår att jag skulle visa min bikini, så varsågod! :D

2 kommentarer:

  1. Gratulerar med sommarlov (från skola åtminstoni)! Va er hädee fö blommona ritti? Ti er jo ruuto!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Å ja vejt int va di hejtär, ja fråga fammo å ho had e no i bakhövo, men ho minnsta int. Men ja kan fösök ta reda på va e er fö na! :D

      Radera