19 juni 2012

Älskling

    Ojj, trodde ni att jag talade om nån pojkvän nu? Nej, nej, nej någonting mycket bättre, nämligen gymnyckeln!! :D Fick den igår så jag var och styrketränade min slappa kropp som inte har varit till gymmet på mer än två veckor, därför inget blogginlägg igår! Har inte riktigt nån träningsvärk i kroppen, förutom min bak, ajj vilken träningsvärk. Vilken skön känsla! :))

Känslan som uppstår när man är på länk med träningsvärk i rumpan <3

Känslan som uppstår när man styrketränar <3

Känslan som uppstår när man har varit på länk och sen får ta en uppfriskande dusch <3

  Kunde fortsätta så här i evigheter, jag älskar (för tillfället) att springa. Imorgon blir det antagligen ett gymbesök förutsatt att min bak tillåter det!

Nyckeln! :))
Den här bilden beskriver mig
Inpirerande 
True.


2 kommentarer:

  1. Vilar du aldrig? Man kan inte förbättras om man bara tränar hela tiden utan vilodagar! Var mån om det! Ta det försiktigt! :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har nog vilodagar också, kanske en gång i veckan? Men att springa är inte egentligen så ansträngande, med tanke på att jag brukar springa 3-4 km, så det kan egentligen nästan räknas som en vilodag :)

      Radera