10 juli 2012

Uppdatering av vad som är på G

In the gym!
  På motionsidan så har jag varit ett varv till gymmet och kört ett underkroppspass och så har jag idag varit på en 5 kms länk. Löprundan var verkligen skön och avslappnade i det här regniga vädret! Ett plus var att det märktes knappt alls av mitt knä.

Ska ut och spring! :D
  Jag blir ganska rastlös av att vara ledig så jag har hållit på med att sy, sticka och med mitt album. Dessutom så tittar jag på en serie på samma gång.

Nalle garn som ska bli till en kudde
Det är på gång men det går sakta..

Det här var igår, har stickat färdigt strumpan och färdigt "resåren" på den andra
   Jag håller på att blir paranoid då inte man kan trimma, rensa ogräs eller sola då det är så regnigt och dåligt väder! Hoppas verkligen att vädret blir bättre snart! :)

2 kommentarer: