16 juli 2012

Jakobs dagar!

  Nu har jag kommit hem från Jakobs dagar, det var faktiskt kul att hänga med min kompis M och titta på storloppis. Efter att ha gått omkring vid loppiset några varv, satte vi oss ner på en parkbänk och pratade om vad vi ska hitta på i sommar & sånt. Hittade en skjorta från Wautsi (min favoritbutik, skulle kunna köpa allt därifrån), den är underbar! Köpte bara den, men jag skulle så vilja ha en brun skinnjacka och en pippitröja. Funderar allvarligt på att sticka en pippitröja, skulle ta forever, men det gör ingenting! :)

Skinnjacka, pippitröja, skjortan jag köpte idag & dagens outfit 


Du och jag, Berit!
Vitt!
Subway, javisst!
  Nu ska jag städa i mitt rum, har dragit ut alla kläderna ur garderoben, önska mig lycka till! ;) Senare blir det väl antagligen gymmet!

2 kommentarer: