14 juli 2012

Helsingfors

  Nu är jag hemma från en lyckad resa till Helsingfors/Esbo, jag vill snart dit igen! Tack moster J för att vi fick övernatta hos er! Vi har shoppat, besökt en djurpark och ätit. Min mage är verkligen full för ett par dagar framöver! ;) Jag lägger in ganska måånga bilder nu, och imorgon kommer det antagligen fler av vad jag shoppade och några bilder från mobilen! ;D


Lekparken bredvid lägenheten var omtyckt..
.. av både stora och små
Gamla fascinerande byggnader
Stockmann och mycket folk!
Träningsböcker i hundratals! I'm in heaven!
Mamma
Cool "sak" byggd runt ett träd ;)
Utsiktstornets tak
Galna fiskmåsar
Jag och min lillasis
En utter
Babianer
Usch, vill aldrig möta en björn!
Kamel, såg ganska rolig ut! :D
Påfåglar gick lösa

Ormar, reptiler, kräldjur, allt
Min lillasysters pojkvän ^^,
Fick ingen bra bild av kissen
Min pehmis, fåglarna stal min äldre lillasysters!
En liten söt sköldpadda
Gott med maränger, jordgubbar, glass och chokladsås!

2 kommentarer:

  1. Vad fint bildkollage du gjort över resan. Tack själva, det var verkligen superkul att ha er här!! Ses säkert snart, jag kommer norrut så småningom då semestern börjar (4,5 arbetsdagar kvar!!), vet inte exakt vilken dag ännu.

    Jennie

    SvaraRadera