28 juli 2012

Äntligen uppdatering!

  Nu börjar det verkligen bli en stund sen jag bloggade, rättare sagt 4 dagar sen. Cyklingen gick inte så bra, cykeln började krångla redan efter knappa femton kilometer. Jag hade ännu 75 km kvar, så jag cyklade inte till villan i år, jag ska försöka igen nästa år! Men jag kom ändå till villan och jag har varit på semester från allt det tekniska, med det menar jag bloggen och datorn. Det har varit otroligt skönt vid villan, fått vila upp sig lite från all träning och nu har jag ny energi för allt! :D Nu ska jag visa med bilder vad jag har hållit på med de senaste dagarna.

Började dagen med gröt idag, så nu är jag redo för allt!

Mycket random bilder kommer finnas med i det här inlägget!
En nyckelpigas tappra strid mot ett myrlejon.
Gula blommor
Har solat på stranden
Spelat kinaschack
Hittat en ny vän
* två nya vänner

Men snart var det dags att säga adjö
Har gått längs en naturstig
Det fanns mycket renlav, som om man vore i Lappland!
Stora stenar
Röda bär

Skar mig på gräs, det började svida otroligt! Getporsblad lindrade svidandet!

Lillasystern hittade en köttätande blomma
Fiskgjusebo!
Solen som lyser genom tallgrenar
Path of Memories

Så här såg den mesta av stigen ut
Myrmarker
Kotte ;)
Jag & syster, märk att jag är egentligen 13 cm längre, jag bara står snett!
Sista bilden jag tog förrän batteriet i kameran tog slut.
   Jag och min syster besökte också min mosters villa och träffade vår lilla kusin. Han är adorable!
   En dag plockade jag blåbär, men jag fick bara ihop till en halv liter. Det är dåligt med blåbär i år, men gott om myggor!
  Det var allt jag hade att berätta om mitt villaliv. Förhoppningsvis börjar jag uppdatera oftare nu! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar