19 juli 2012

Blogglusten är lite borta

  Blogglusten och inspirationen är verkligen på noll.. Orkade inte riktigt uppdatera igår, jag gör alltid de vanliga sakerna. Igår städade jag, var på en länk med hunden, var ute och satt vid datorn. Jag borde var lite mer påhittig för att blogga. Och idag har jag spenderat ganska mycket av min dag med att hjälpa min pappa i ladugården och så har jag städat som en galning. Så min dag var inte så mycket intressantare än gårdagen. Eller jo jag hängde upp mina nya gardiner idag, and I love it! Mitt rum ser så annorlunda ut! 
  Men jag skriver om samma saker hela tiden och det är ganska tråkigt att läsa samma saker om och om igen. Vad skriver egentligen de populära bloggarna om, jag har ingen aning ;).

På väg hemåt
Jag och hunden efter 5 km ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar