6 juli 2012

Min hemlighet

  Igår var det allt för bra väder för att sitta inne och blogga. Jag var ute och lärde hunden att självmant gå och ta sig ett dopp, jag fick även mina kort igår! Det tar inte så länge att lägga in bilder i plastfickor, så jag har redan lagt in 200 bilder, 200 kvar! Behöver bara ett till litet album! :) 
  
  Jag hittade allt jag behövde i stan igår för att avslöja vad jag har hållit på med i flera dagar. ;)

Tadaa!
  De senaste dagarna har jag slipar den här sängen som var orange förr, och det är otroligt vad det kommer mycket "damm" av det man fick ju nästan svårt att andas. Det tog en evighet att slipa hela sängen tills jag var nöjd. Sen skulle den målas, jag målade den först ett varv och så skulle man vänta i 16 timmar förrän det andra lagret fick målas på. Men resultatet är amazing! Jag gillar! Det var sängtäcket jag köpte igår för att allt skulle vara färdigt!

En före bild
Vi fick ta den i bitar för den kom inte upp för trappan, den är stoor!
  Jag var faktiskt till stan igår så nog shoppande jag lite smått. ;)

En hair conditioner
Ett par vita (!) umbroshorts
Mitt blå album, fortfarande med plastet på ;)
  Det var det, det sved lite i min börs och mammas. Skulle inte få köpa något mer i sommar, men jag tror inte det kommer gå något vidare.

Mina bilder kom igår!
Måånga bilder och paket var det
Alla paket! ;)
  Nej nu kan jag inte sitta inne mera, nu går jag ut i det härliga, stekheta vädret. Heejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar