12 juli 2012

Here we go!

  Glömmer nästan helt bort bloggen ibland. Jag skulle vilja ha ett inlägg om dagen, men det händer inte så mycket i mitt liv ;). Men imorgon ska jag till vår huvudstad Helsingfors med mina lillasystrar och mamma! Ser verkligen fram emot att det händer något, håller på att gå bananas här hemma när det bara regnar och är blött ute. Imorgon lovar "väderexperterna" regn, men vi kommer bara att sitta i bilen då, och jag gillar att sitta i bilen när det regnar och stirra ut genom fönstret. Men vi hörs sen när jag kommer tillbaka, kommer antagligen inte bli några inlägg, förutom kanske några dåliga mobilinlägg! ;)

Packaar! 
  Jag är expert på att packa ner för mycket kläder och saker när jag ska någonstans, men sånt är livet ;) Väskan är inte alls full ännu, har bara slängt lite saker på väskan, så jag ska ännu se över vad jag ska ha med. Iik, jag gör alltid listor över sånt här, men nu har jag inte hunnit med det, hur ska det här sluta? ;D

  En vill ha sak från huvudstaden är ett par riktigt bra löpningsskor, mina nuvarande skor ger mig blåsor om jag springer längre sträckor, så vi ska se vad jag hittar. 

  .. och så lite inspiration på det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar