29 juli 2012

Tillbaka till vardagen

  Hyjj, vad det bullrade och åskade i morse där runt 6-tiden. Jag ska sova då! Istället låg jag och vred mig i en och en halv timme! Jag brukar annars tycka om att lyssna och se på blixtarna..
  Vi skulle ha haft nån fotbollssamling med laget från förr då det fanns ett lag, vi skulle samlas och lira lite boll. Men såklart så glömde jag bort det! Usch för mig! Men det var klockan två och var det inte då det åskade och spillregnade? Ingen aning, kanske det. Hoppas att de ordnar en till fotbollssamling snart! :D

  Det är ganska skönt att gå tillbaka till sina normala vanor efter en liten "semester" från sommarlovet. Jag har just varit på en länk runt sjön, ungefär åtta kilometer. Det var så skönt att bara höra småfåglarna kvittra, inte ha någon musik i öronen och höra hur fötterna rör i marken. Ett minus var att det är stekhett! Jag var helt genomvåt av svett när jag kom tillbaks hem, som tur finns det dusch och tvättmaskin för det här problemet! ;)  
 
Sprang in på en liten genväg
I <3 vattenmelon

Bakade maräng idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar