8 juli 2012

Min helg

  Helgen har varit super! Fredagen påbörjades med att jag trimmade hela gården och runt alla träd och växter, fick väldigt solbrända axlar, på med massor av aftersun! Klockan 5 kommer min kompis M hit för att sova över. Vi gick till byn och chillade, pratade strunt och liknande. Klockan tio beger vi oss iväg på en löprunda, hade siktet inställt på ca 7-8 km. MEN det blev inte riktigt det, sprang 12 km det var faktiskt skönt att veta att man klarar av det. Problemet var bara det att den sista kilometern kändes det som om någon stack knivar i mina knän upprepade gånger. Jag insåg i går morse att jag borde ha stannat, kunde knappt gå. Sen for vi ändå till stan ^^, jag haltade fram och till sist köpte jag ett bandage. Det blev hundra gånger bättre. Tror att jag kanske lider av löparknä? Idag är knäet bättre och tänker kaanske fara ett varv till gymmet ;) Kör ett överkroppspass isf. Ska lägga in lite bilder på vad jag köpte, där for mitt löfte om att inte använda mer pengar i sommar..

En topp från H&M för 5 €
Shorts för det otroligt varma vädret
Duschtvål, svart orkidé
Ett album för de resterande 200 bilderna
Var ute med båten idag och plockade förtjusande näckrosor!
Mitt fina knä..
Därför borde jag fara en sväng till gymmet!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar