3 september 2012

Why?

  Har så mycket problem med min blogg just nu, skulle vilja få in en ny header men det säger bara att jag måste köpa mera utrymme. Men nu är det så att jag vet att det finns över 10 gb på Gmail. Men jag har ingen aning om hur man ska flytta det så att bilderna börjar lagras på Gmail istället. Suck, stön, varför ska allt vara så invecklat?

  På skolfronten så har jag otroligt mycket läxor. Sitter här och försöker skriva en finska uppsats/föredrag tills imorgon, ni ser ju hur bra det går! + så har jag massvis med kemi och matte uppgifter att räkna, plus en finska ordlista kvar att läsa. Och så ska jag i duschen, jippie! Nu måste jag fortsätta med mitt "jobb"..


2 kommentarer:

  1. Ett tips om dur du får mera utrymme :o)

    http://fixa-din.blogspot.fi/2012/06/mer-gratis-bildutrymme-gor-sa-har.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så otroligt myki fö det där tipset! ;))

      Radera