27 september 2012

Provvecka & jacka

  Tänkte att jag skulle göra ett inlägg nu när jag egentligen borde öva på finska prov istället, har inte alls någon lust eller motivation för det. Men sista provet är det och det känns verkligen befriande! Jag avskyr provveckor!

  Igår slutade jag klockan 12.40 (engelska provet tog 20 minuter att skriva) och då åkte jag iväg till Jeppis. Satt vid bibban och läste på finska provet & sånt. Hittade en jacka som jag blev kär i, men jag är inte rikigt så rik för tillfället ;). På kvällen blev det judo, vi har redan börjat med kast (!) skitcoolt!








   Vill ha! :D Så stor, fluffig och varm. Precis vad man behöver till vintern.

 Doggie + study = no match.. Han vill ju bara busa..

Min lilla hårboll <3

  Nu ska jag fortsätta att plugga, suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar