19 september 2012

One down

  Så där by the way, håller på att bli helt slutkörd/utbränd av skolan.. Proven tar verkligen på krafterna, idag har jag skrivit kemiprovet, tur att det är ur världen.
           One down, three to go.. 
  Håller på att bli lite skvatt galen, ser det periodiska systemet och grundämnen överallt. Som idag när jag gjorde min vanliga runda på 9gag, så såg jag den här bilden här nere. Jag förstår inte varför jag tycker den är så extremt rolig, jag kanske är för trött, skulle behöva lite sömn nu.
  Jag har pluggat matte nästan hela dagen, och inte har jag blivit smartare för det. Det kommer verkligen att gå åt skogen! Hoppas att ni hade en trevlig läsning, måste bara skriva lite för att få det ur huvudet, gonatt nu gott folk! :D


Noble Gases

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar