9 september 2012

Helgen

  I fredags for jag till Jeppis med bussen för att kunna fara på en innebandyträning. Sen åkte jag till villan med syster och morföräldrarna. För att på lördagen kunna vara med på min kusin T:s tvåårskalas! :) '

Muffins! :D (Gostrejken innebär att jag får äta lite på kalas)
Partyfreak, javisst!
  Grattis kusinen!

  Idag vaknade jag tidigt, dvs. klockan åtta. Tog en liten morgonpromenad med hunden. Och så har jag varit och plockat lingon, totalt blev det kanske 12-13 liter, hittade verkligen ett super ställe! Ännu ett plus var att vi hittade ett litet kantarellställe! :D 

Överflöd av lingon, förlåt för suddig mobilbild! :)

Kantareller!
Tog läänge att rensa dem
Steeker svamp
Hittade en enorm zucchini i vårt trädgårdsland
Den här bilden vägrar svänga sig rätt väg, men jag har gjort franska flätor åt lilla sis! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar