2 september 2012

Överlycklig!

  Det är söndag idag och feelisen är på topp! Den tredje augusti var den senaste gången jag var ute och sprang, sen sa båda knäna stopp. Men nu idag den andra september så var jag ute på en länk! Två kilometer till och med, i snigelfart, men det gick! En viss Elin är överlycklig! Får bara inte börja springa för långt, för mycket eller för snabbt.. Kommer bli en utmaning i sig ;).

Snaart..
Båda knäna i paket så går det suveränt! ;)

  Jag har blivit så inspirerad av min kompis M, när hon skrev på sin blogg att hon ska ha "gostrejk" så jag hakade på direkt. Så från och med 31 augusti så "gostrejkar" jag också! :D Det betyder att det inte blir några kex, popcorn, glassar eller snabbmat för mig. (Jag godis- och chipsstrejkar redan, minns ni?)  Jag kommer leva på min älskade gurka och morötter med dipp på helgerna. ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar