23 september 2012

Dop i Vasa

  Igår var det dop som gällde, och ett fint dop var det verkligen! Min morbrors tredje barn fick namnet Axel, ett passande namn för en sån liten söt baby.
  Dopet var i Vasa i en ståtlig gammal kyrka, och sen efter dopet blev det dopfest hemma hos min morbror. Tänker inte lägga upp några bilder på dem, för jag vet inte om de vill vara med på bloggen eller inte, och det måste man väl veta först. Därför bjuder jag endast på en halvdålig bild av min klänning. *Edit, hoppas inte hans föräldrar blir riktigt arga nu, men jag hittade en bild av lillpojken och mig. Han är helt förtjusande.



  Bara så där random här på slutet, nu ska jag till gymmet och köra ett stenhårt benpass.

Med benen i fokus skuttar jag iväg till gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar