19 september 2012

Karhunkierros

  Har inte bloggat sen i torsdags? Orsaken är den att vi har varit på en liten husbilsresa upp till Ruka, sen via tomten i Rovanniemi och till sist till Ikea i Haparanda. I Juuma som ligger bredvid Ruka finns en naturstig på ungefär 12 km som heter Pieni Karhunkierros. Så den gick vi, min familj, på söndag. Det är otroligt fint där just den här årstiden, och vi var verkligen inte ensamma om att tycka det, hela stigen var full av folk som vandrade. Jag har redan planerat att i nästa år ska jag gå HELA Karhunkierros, som är då 80 km lång!







Vi har firat min mamma som fyller år! :) 
  Köpte nog lite smått och gott från Ikea också, men det tar vi en annan gång.
  
  Nu ska jag ut och testa hur mitt knä mår. Löprunda it is! Hejdåå!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar