5 september 2012

Jeeppis

  Jag tänkte att jag skulle börja med att berätta lite om gårdagen. Igår var jag nämligen till Jeppis, en kompis hade bjudit in mig på att komma och titta på deras judo-uppvisning. Det var verkligen intressant att se på och man fick verkligen lust att pröva själv. Men det ska jag ju också! ;) På måndag ska jag börja i en grundkurs i judo i Köust, ska verkligen bli roligt! Är lite nervös redan ;) 

  Idag har skoldagen passerat ganska obemärkt, hade två hålpass andra och sista, en riktig chilldag alltså. Nu ikväll har jag varit och kört ett stenhårt pass, hoppas jag slipper upp ur sängen imorgon. Men nu ska jag ta och börja söka fakta om en finsk kändis, jeijj, finskaläraren e faktiskt lite konstig.. 

Har pysslat lite med laminat och kardborreband idag! Hah :D
Bränna saker på kemi, javisst!

  Och bara för att tillägga. As of today den femte september så har jag inlett stickasockors perioden i skolan! Elin är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar