30 november 2012

Uppdatering

När jag kom till Uleåborg igår halv fem så var det ingen i hela det här sjuhelsikes stora sjukhuset. Så det enda jag kunde göra var att vänta. En läkare tittar på mina röntgenbilder, de tar blodprov för andra gången, sågar upp gipset för operationen och klockan åtta förs jag till en bäddavdelning här på sjukhuset. Och usch vilken dålig natt jag har haft! Vaknade minst sju gånger och armen värkte och hade sig. Men det står iallafall klart nu att jag ska opereras idag, en läkare kom in och berättade det för mig klockan sju imorse och sen kryssade för på mitt gips. Nu sitter jag här i min sjukhuspyjamas och försöker fokusera på en bok, vilket är ganska omöjligt i nuläget.

Det här inlägger borde ha publicerats 9.04. Jag är opererad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar