12 november 2012

Tröttsamt

  Den tredje perioden har nu officiellt påbörjats. Den består av fysik, kemi, biologi, filosofi och gymnastik. + att jag tenterar engelskan. Hipp hurra för det! Mycket arbete åt mig! Riktig seriös är jag nu också.
  Har ännu ett prov kvar: det fruktade kemi provet, som jag har läst in om själv. Vet inte riktigt än när jag ska skriva det.

  Hoppas verkligen att skolstressen och allt skolarbete ska dämpas så småningom, jag orkar snart inte mer, plus att den här bloggen måste vara otrolig att läsa när hela mitt liv kretsar runt skolan.. Och alla mina meningar är ofullständiga och inte en skymt av någon röd tråd genom inlägget finns.

 Måste ju bara här på slutet skriva att jag var på judoträningar idag och fick dämpat stressen genom att kasta folk.. ;)  Bara så att ni får läsa om något annat än skolan.

Trött och sminkfri = dålig kombination

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar