2 november 2012

Prov 1

  Usch vilket pissväder det är där ute! Det regnar och snön har nästan helt smält bort.
  Men anyway, det var inte det jag skulle skriva om. Vi hade matteprov idag (!), det gick nog ganska bra, några dumma slarvfel hade jag.. Men det här provet hade jag läst minst till av alla matteprov vi har haft och ändå gick det relativt okej. Ett är över, fyra kvar det vill säga biologi, fysik, geografi och kemi! Suck, får väl börja läsa snart för att klara av alla de här. Jag "tentar" kemi kurs 5 (den svåraste kursen i kemi!!) för att den går på samma gång som matten. Så ska försöka mig på att skriva det provet på omtagningen, har nämligen planer på att skriva kemi redan i vår ;)). Obs! Överväger det! Måste veta om jag ska skriva den i slutet av november, ni får veta vad mitt beslut är då!


I just got to try! Den här låten kommer på radio 24/7. Pink - Try


Mumford & Sons - Babel
En avslappnande låt som jag hittade av en slump!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar