26 november 2012

Min måndag

  Är helt slutkörd efter denna tunga, ansträngande måndag. Dagen började med att alarmet gick av klockan halv sju, och så småningom måste man släpa sig ut till bussen. Sen var det styrketest på schemat, och det gick nog ganska okej, bortsett från att mina knän inte tålde löpningen och jämfotahoppet. Jag hade två hålpass, då man borde ta det lugnt, men jag satt båda passen och arbetade med förbaskade läxor och uppsatser. När jag egentligen kom hem då kvart före fyra, fick jag vara hemma i cirkus en och en halv timme förrän jag måste bege mig av till judoträningarna i Kaustby. Och nu sitter jag här, helt totalt färdig, men det känns verkligen som man har åstadkommit något! Men det ska nog smaka bra med sömn ändå om en stund, efter lite stretching. Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar