16 oktober 2012

Tisdagen

  Idag, gott folk, så har jag varit en sväng till Kokkola. Köpte en huppari och ett par röda snygga (åtminstone enligt mig) "halvgummistövlar" som är perfekta för att gå ut med hunden i det här fuktiga höstvädret. Måste tyvärr också meddela att gummistövlarna är en delad egendom, det jag vill säga är att alla damerna här i huset kommer använda dem!




  Och som en liten parentes här på slutet, jag tror att ni alla har hört talas om Felix Baumgartner vid det här laget, men ta och kolla på den här videon, den är bara 91 sekunder och handlar om "Mission highlights". Helt freakin' awesome att man kan hoppa från 39 kilometers höjd! Jag blir nästan sugen på att hoppa fallskärm jag också!
































(filmsnutten vill verkligen inte befinna sig på mitten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar