30 oktober 2012

Elin har handen i paket..

  Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle blogga igår, men internet hade inte samma åsikt. Så nu kör vi istället.
  Igår var jag på judo, och i slutet av träningarna hade vi en "match" mot varandra, och på något underligt sätt lyckades jag vrida tummen i en konstig rikting. Så nu har jag bandage runt handen. Så nu passar det bra att vila lite, har nämligen två lindrigare sträckningar, är riktigt "lämi" och har fortfarande mina benproblem. Tar och vilar och läser till matteprovet som vi har på fredag!

Snygg web-cam bild av mig, javisst! 
PS. Jag tog nog personligt rekord i bänkpress igår, men vikterna var inte riktigt så höga som jag skulle ha velat, det var 2.5 kg under vad jag hade siktat på. Men är väl fortfarande nöjd för det! :D

Var till gymmet idag med handen i paket!
Var tog kvalitén vägen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar