19 oktober 2012

Tidsfördriv


  Eftersom jag är sjuk så kan jag inte ta en liten länk i det här blåsiga höstvädret, så då har jag fått hitta på andra tidsfördriv istället. I det här fallet så har jag försökt förbättra mina "skissfärdigheter". Jag tycker om att rita och brukar ibland rita lite i smyg, för ingen vet att jag brukar måla. Jag är verkligen inte bra på att rita, men här bilden är jag nöjd med än så länge, jag kan lägga en ordentlig bild på den om jag orkar göra den färdig. 
  Om ni inte ser vem det är (som ni antagligen inte gör), så är det Ian Somerhalder från Vampire Diaries. Jag är helt förälskad i hans käkben, jag vet att det låter otroligt konstigt men de är så annorlunda!

 Resten av den här fredagen så kommer att spenderas med filmtittande och eventuellt mera ritande. Ha en trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Nemän, va mang dsöömd talang du har!!! Vau!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hah, nå int vejt ja nu rittit men.. Tack ;D!

      Radera