21 oktober 2012

Erkännanden

  Jag har tre erkännanden att göra, eller ska vi säga två och ett halvt. För det första så har jag färgat håret jättemörkt (ni får bild senare), jag passar väl antagligen bättre i ljusare nyanser, men det hinner jag väl ha när jag blir äldre? För det andra så har jag avslutat min godisstrejk som varade i hela fjorton månader! Ett år och två månader är en väldigt lång tid att avstå från något man gillar, nämligen godis, godis, godis. Men godiset smakar inte lika himmelskt som det gjorde förr. När jag tuggade på ett godis från mitt älsklingsgodis "Haribo Click Mix", så det ändå som kom upp i huvudet var: Det här smakar som smaksatt gummi.. Det är faktiskt rent av sorgligt. :D

Nu till det halva erkännandet. Jag har alltid avskytt allt med musikartisten Rihanna. Men, hör och häpna, jag har börjat tycka om hennes låt Diamonds, så nu ska ni få lyssna på den låten.



2 kommentarer:

  1. Ja lyfter noo på hattn åt di som ha viri oiti godis i 14 mååna. Huhhu!! Ja sko ha stårkna om ja sko ha måsta va hä en mååna rej :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå hä e no häde fösta mååna som e värst, san er int man na snåål na mejr! :D

      Radera