15 oktober 2012

Mössan

Reflexväst, javisst!
  Var just ut på en liten länk med hunden, och jag har skaffat en ny helig grå mössa, jag kan säga att det var verkligen på tiden att jag fick en! Har sprungit omkring med min "Bad hair day"-mössa hela förra vintern.. Japp, det var bara det som det här inlägget går ut på, mössan! Jag diggar den såå mycket! Enjoy, nu ska jag vara tyst för ikväll, eller en sak till:


  Jag har läst fem böcker i serien The mortal instruments, på kanske max två månader? Kunde inte riktigt hjälpa det, de är ju så otroligt bra! Jag rekommenderar verkligen att ni läser dem, för mig blir det att vänta tills september 2014 (!) tills bok sex kommer ut.. 
  Och nej, jag orkar inte riktigt börja förklara vad böckerna handlar om, det kan vi ta en annan gång. 
Nu blir det ett avsnitt av Dexter! Wooho! 

Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar