11 augusti 2012

Storshopping i Vasa

  Tänkte ta mig i kragen och blogga lite, uppdateringen har varit lite dålig på grund av att jag sen i tisdags har spenderat min tid i Vasa med en kompis. Det har varit ganska roligt och mycket shopping och egobilder har det blivit. Ska lägga upp lite bilder på vad jag köpte, blir bilder från mobilen för min systemkamera är på service (autofokuseringen fungerar inte längre, har ingen aning varför).

Skolsaker från Suomalainen Kirjakauppa i Kokkola
Mörkblå jeans från Gina Tricot, scarf från Vero Moda
och den första boken ur A song of ice and fire
Smink i stora lass
  Jag har också köpt en vinröd och svart randig tröja från Jim&Jill i Kokkola + hudprodukter från Nivea som man ska tvätta ansiktet med på kvällen och morgonen. Jag köpte också hårfärg i Vasa, så nu är mitt hår färgat och fint!

Jag älskar mitt hår här!
Andra dagens "outfit"


Gillade faktiskt den här toppen

Provar virkat från Carlings

Vill ha!
Den här tröjan köpte jag från Jim&Jill

Många caféer blev besökta
Åt vid Hesburger
Hittade min drömbil
  Det var allt jag hade att bjuda på från Vasa. Jag kanske lägger upp en bild på min tavla som jag köpte förrän vi for iväg till Vasa. I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar