22 augusti 2012

Godisstrejk!

  Så idag är det ett år sen jag började godisstrejka! Helt amazing för att vara jag! ;) Jag minns när jag hade ett inlägg om jag hade strejkat i sju månader, tänk vad länge sen det är! Fem låånga månader sen, men det har gått så fort! Tänker ännu hålla på och strejka ett tag, vem vet om jag godisstrejkar ett år till :D!

  För att "fira" så har jag varit en sväng till gymmet, skrivit en uppsats och packat! Jeijj! Gissa varför jag packar? JAG ska till SVERIGE på FREDAG! Jag som trodde det var nästa vecka, trodde det tills igår.. Jag åker med jakt&natur gruppen från gymnasiet klockan 6 på fredagsmorgonen och kommer att spendera tiden i Sverige tills tisdag. Vi ska vandra i fjällen och bo på en skola, jag tror det kommer bli ganska roligt. Som en liten parentes här på slutet, jag ska arbeta från klockan 17-22 imorgon. Väldigt välplanerat, måste verkligen packa färdigt nu, heej!

Bjuder på en bild av mitt normala jag.
Packning på G

2 kommentarer:

  1. Hej, vad kul du fått börja hoppa in på Marinas! Hur var det i Sverige?

    Moster J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det var nog jättebra, skulle kunna åka en gång till! :D

      Radera