18 augusti 2012

Marinas

  Nu ska jag berätta den "saken" som har varit en liten hemlis. I torsdags var min första arbetsdag vid Marinas, och jag var lite nervös före. Men det gick helt fint och jag ska dit i nästa vecka igen och arbeta för att spara in en liten penningsumma. Dessutom har jag ringt till ISS om ett städjobb som de behövde hjälp med, så nu är det bara att vänta och se ;)..


  Jag är en "tutor" i skolan, det är ungefär som en vän elev. Så igår hade jag och ungefär tio andra tutorer planerat en utedag för ettorna vid Hästöskatan, och vilket väder vi fick! Jag ångrade verkligen mitt val av kläder, långbyxor och tröja. Svettigt. Det var en helt okej, utom det att jag missade matten, jag är så död, kommer inte kunna en enda sak.

Hästöskatan

  Gårdens kväll spenderades vid Marinas med tjugotvå personer, vi firade min fasters födelsedag. Stämningen var på topp och vi firade med pizza och glass! ;) Grattis faster M!

2 kommentarer: