13 augusti 2012

Gissa vad..

  ..jag har gjort idag? Jag kan säga att jag är riktigt glad också :D. En till ledtråd är att jag är i Jeppis och jag har gjort nått som involverar maila och boll. Har ni gissat vad det är än? Det är ju såklart innebandy! ;)) Det började med att jag klockan två skickade meddelabde åt deras tränare och frågade om de behövde en till spelare. Fem minuter senare fick jag svar att jag ska komma på deras träningar som startar klockan 16.30, gissa vem som fick lite bråttom? Hoppade på scootern och körde hit, for på de tunga träningarna, och nu sitter jag här i min mommos soffa och väntar på att håret ska torka. Humöret är på topp, nästa träning är på onsdag och livet går bra. Om det inte vore för den förbaskade skolan som börjar imorgon! Men nu ska jag ta och äta mitt medhavda mellanmål ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar