14 mars 2013

Trött som fan

   Ja, de är precis det vad jag är..
  Vad jag tycker om att plugga och studera kemi just nu:



  Jag börjar få nog av att plugga, jag har inte haft en enda pluggfri dag sedan januari började. Och det kommer inte bli bättre heller. Veckan efter skrivningen ska jag ha in 20 matteinlämningsuppgifter och finska kompletteringsuppgifter. Veckan efter det börjar proven, som jag kommer att ha fyra på raken. Någonstans där emellan, har jag körlektioner och labbkursen. Min födelsedagspresent kommer att vara välförtjänt ledighet! För det är först då jag kan börja tänka på något annat igen! Det enda jag skulle vilja göra nu är att ta en låång skogspromenad, läsa en bok och varför inte besöka staden? Suck..

Charmig bild av mig på skolans wc ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar