22 mars 2013

Kemin är ÄNTLIGEN förbi

  Studentskrivningen är över för den här gången, och jag skrev ETT ämne, bara att vänta ett halvår så sitter jag där i hallen igen, ååh va jag längtar tills det (meningen är drypande av sarkasm, om någon skulle ta mig på allvar). Steg upp klockan halv sex och läste på kemin i en och en halv timme imorse...
   Det var nog fem före att jag skulle ha fått ett panikattack i bussen, men det gäller att andas lugnt.. Men sist och slutligen gick det nog helt okej. Om man nu räknar fem och en halvtimmars kemiskrivande som helt okej. Nå men anyway studentexamensprovet var nog en aning lättare än jag trott, förstå mig inte fel, det var nog skitsvårt för det. Men det är över nu, jag behöver inte oroa mig över det längre, jag måste räkna matte istället. Fyrtio inlämningsuppgifter har jag framför mig, jag gjorde just en. På onsdag ska de vara inlämnade, önska mig lycka till. Skolarbetet tar aldrig slut. Kanske nångång sisådär till min födelsedag. DÅ ska jag sova!

Jag om cirkus fem minuter..

1 kommentar: