24 mars 2013

Helgen


The rainbows are trying to tell me something;
math is important...

  I helg har jag vaknat ungefär klockan sju på både lördag OCH söndag, var är felet? Det är ju nu jag borde vila upp mig och sova till tolv. Men att vakna så fort och att ha mycket tid över har nog sina fördelar också; jag har räknat fyrtio matteinlämningsuppgifter och gjort färdigt finska kompletteringsuppgifterna. Det känns nog väldigt skönt efter att vara färdig med de uppgifterna.
  Igår vi var vi till Kärkkäinen och jag hittade nog lite smått och gott, till exempel ett spel, en såndär sak att ha papper i (väldigt bra förklarat, jag vet) och mitt favoritgodis när jag var liten. 
  Nu blir det att Photoshoppa lite bilder, eventuellt spela lite spel och hugga ved. 

4 kommentarer:

  1. Vad bra du är Elin - beundrar din flit och målmedvetenhet! Och kul att kemin gick bra!

    moster J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåjja, de kan no finnas olika åsikter om det. Men tack!

      Radera
  2. Har du vatnat blommorna eller någon annan.Har inte Hört av er men ni mår væl bra alla.Hälsa alla.Fammo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag har vattnat blommorna två gånger sen du for. Jå, de ska jag, häls tiåt å :)

      Radera