21 december 2012

Julen är snart här

Tolv stygn
  Jag är lite lat och trött idag så jag kör med massvis med bilder idag istället för ord.
  Idag är det redan tre veckor sen jag blev opererad, tänk vad tiden går fort. Läkaren sa att jag kunde ta bort gipset efter tre veckors tid, för att armen skulle bli mera mobil. Alltså att jag skulle röra den mer och det är otroligt hur stel en arm faktiskt kan bli efter några veckor..  

Igår var vi ett varv till Jakobstad för att se den omtalade filmen The hobbit i 3D, otroligt bra och välgjord film!
Våra pepparkakshus (det finns ännu ett utedass och en verkstad), gjorda av mamma förstås.
Det är verkligen kallt där ute, men det hindrar inte oss från att vara ute i snön.


Jack fick nog lite kallt om tassarna till sist.
Ljuvliga vinter
Min julblomma för i år
Julbelysning i all ära

Och det bästa till sist, julgranen! Igår fanns det ingen julfeelis i mitt hjärta, jag trodde att
 armen hade förstört den för evigt, men med granen så kom julkänslan faktiskt tillbaka :)
 God Jul!

1 kommentar:

  1. Fiin bildrä! Hoppas armi dän vaal som folkk foottast möjligt! God jul tiiåt!!

    SvaraRadera