1 december 2012

Glad/God lillajul!

Först och främst: Tack för alla kommentarer, det värmer! Lillajul är det och jag ligger här på sjukhus. Jag har ju åtminstone haft besök av mamma och syster och lillajulstomten hade irrat iväg sig på villovägar, så de hade med sig en fint paketerad gåva med choklad. Även fast jag är inte riktigt kapabel att äta gåvan nu så ska det smaka gott senare! Nu ska jag försöka börja sova, den förra natten fick jag inte en blund, jag bara låg och vred mig i krämpor. Jag hoppas verkligen att denna natt blir bättre!

5 kommentarer:

  1. Krya på dig och trevlig lilla jul! Hoppas att e blir bäter snart. :) <3

    SvaraRadera
  2. Trevlig lillajul fast int du har så roolit nu just. Tå i e uuslit så kan int i jo nana än vaal betä. Kämpa på. Vi tenkkä på di. Kramar.

    SvaraRadera
  3. Vi tänker på dig här i Esbo också!! Kramis från moster.

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Hur mår du idag då?

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Elin! Kram!

    SvaraRadera