14 mars 2015

Vår








Saker som jag har gjort sen jag flyttade hem, min lillasyster och jag har spelat Twilight princess medan min katt Maui sov brevid mig. Katten flyttade in hos mig i Åbo i början av hösten, för att jag inte kunde bo själv, det blev för tyst när man kommer från en 6-personers familj. Jag har sått mina älskade frön i deras gröna och svarta bostad, det är bland annat gurka, tomat (även om det är lite sent), blommor och citronmeliss. 
Mitt hår ser eldrött ut på bilden, jag kan försäkra er om att det inte ser ut så på riktigt.
Igår var min lillasyster, hunden och jag på äventyr i skogen, vi hade med matsäck som bestod av bulle och saft, Det är ganska otroligt att det redan blir till vår, även om snön har smält på vissa ställen och vissa ställen har all snö kvar. Men sakta men säkert blir det vår.

2 kommentarer:

  1. Fiin bildrä! Å va roolit et dy ha byrja blogg ååtä! ;) Bra et i vååras tii å...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Å jå, ja hoppas att ja haldär på å bloggar i ett tag nu åtä :P

      Radera