6 mars 2015

Feels like christmas


Jag har bestämt mig för att försöka börja blogga igen. Målet ligger på ett realistiskt två inlägg i månaden, förhoppningsvis får jag in några fina bilder också. Det är över ett år sedan jag senast skrev här och mycket har hänt sen dess, jag klarade studenten (yay), kom in på kemi i Åbo, flyttade dit och började studera, men var inte riktigt imponerad över utbildningen, skolmotivation började lida och nu i februari flyttade jag hem. Jag har börjat arbeta som avbytare igen, och vill få tillbaka mina gamla vanor, så jag beställde hem proteinpulver så jag förhoppningsvis kan få tillbaka mina muskler (hoppas att bara att ryggen inte ska jävlas). Detta är vad som har hänt det senaste året i en verkligt förkortad version. Jag återkommer, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar