23 april 2013

Körkort!

  Det börjar bli lite över en vecka sen jag sist hade ett inlägg så jag tänkte att det passar med ett snabbt inlägg nu. Och jag måste bara meddela jag har fått KÖRKORT igår morse, det är helt otroligt! Jag, körkort? Pyttsan. Så alla tärjäbor ska se upp, jag får börja susa förbi här i vår blåa bil. Har nog kört ganska mycket redan och det har inte skett några olyckor än! Det är bara att hoppa i bilen och ta en tur till gymmet, helt utan vidare! Skönt med lite frihet ;).


10 kommentarer:

  1. Grattis! Ja lovar et ja ska akt mi fö blå biilä : D

    SvaraRadera
  2. Nämen, oj grattis å tsöör fösiktit!

    SvaraRadera
  3. Jag minns min egen första tid med körkort med skräckblandad förtjusning. Kör försiktigt och stort grattis! - moster J

    SvaraRadera
  4. Nämen jee va roligt! Grattis Elin! :)

    SvaraRadera
  5. Å va roligt! Grattis!! :) Och ta det försiktigt!

    Moster M

    SvaraRadera