15 april 2013

Back on track

  Idag har jag förbränt över 1100 kalorier genom träning träning enligt min pulsklocka. Fan, va det känns skönt att vara back on track igen, inledde denna vecka med både gymbesök och innebandy!
  Alla prov är över och jag kan äntligen börja träna bra och fokusera på att äta hälsosammare. Att inte ha haft en enda pluggfri dag sedan slutet av december har verkligen varit arbetsamt! Men nu ska jag bara fokusera på min träning, och förhoppningsvis förbättra min kondition. Och börja ta lika mycket i bänkpress som före "armbrytningen", det är en lång bit tills det och det går långsamt, men det ska gå!

Och så där annars, jag har nya glasögon. Jag kan inte ännu säga bu eller bä om dem..

7 kommentarer:

  1. Ja sejr sama som Tofslan! SNYGGT! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Hoppas du haft superkul dag och att du faktiskt kan ta lite paus från pluggandet! Tog fram telefonen tidigare ikväll och sa åt Theo: Nu ska vi skicka en bild åt Elin som fyller idag. Gissa vad han gjorde? Satte handen för ansiktet...! Vem har månne lärt honom? :) Min skruttelefon ville dock inte skicka mms:et.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja ingen aning, int kan he jo möjligtvis vara jag int ;).

      Radera