18 januari 2013

Fullt upp med skolan

  Nu börjar det återigen bli en stund sen mitt förra inlägg. Men vad kan man? Jag har nog haft fullt upp den sista tiden. Uppsatser och prov hit och dit. Jag har nog inte haft en lugn stund sen januari började, att missa två veckor av skolan är verkligen inte nå huippu. Men det går, och sakta men säkert blir läxhögarna mindre.
  Sen vi sist hördes så har jag börjat i bilskolan, voi huhhu sen när jag får börja köra på vägarna, men det ska jag inte tänka på än för då blir jag nog för skraj för att ens sätta mig i bilen.
  Fysioterapeuttid har jag tills i nästa vecka, så då blir det nog fullt upp med prov, bilskola och fysioterapeut!
  Nu blir det att dra iväg S-market och köpa något ätbart tills ikväll, sen blir det tvättvikning och intensivt biologiprovs läsande och så kommer förhoppningsvis en kompis hit ikväll! Ha en trevlig fredagskväll allihopa!


  Som en liten parentes här riktigt på slutet, jag har lärt mig ett nytt ord idag på modersmålet, nämligen köttrymden! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar