16 november 2017

Halvåret som gått

Blogguppehåll blir det alltid i mitt fall. Jag vet inte varför. Ibland kan jag bubbla av inspiration, men att få skrivit ner det vad jag har att säga, det är nog helt omöjligt.
Men jag hade ju till och med ett inlägg i mars! Kanske ja sku få till ett till i november. Bilder kan kanske tala istället för mig?

..med små underbara stigar
Flyttade till en ny lägenhet



När vi flyttade in, så var köket inte färdigt
























Sara tog studenten! (hade inga bra bilder från studenten)


I juli blev det arbete vid Verdens Ende i Tjøme som diskare (yay)!


Härlig mat i överflöd







Vintern kom och försvann





Städar som deltidsarbete
Studerar intensivt





Å så spelar vi Breath of The Wild
Har haft Tyra på besök några gånger
Det här är på ett ungefär vad som har hänt sen jag sist hörde av mig här på bloggen. Kanske vi hörs igen inom snar framtiden? Until next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar