17 oktober 2016

Höstlovet

...är verkligen välkommet! Dock har jag tonvis av inlämningsuppgifter och massvis med tentläsning eftersom jag ännu har 5 tenter efter höstlovet. Jag ser verkligen fram emot att ha period 1 på stickan. Den bra saken med att självstudera på höstlovet är att skolan inte går framåt, så jag hinner göra en liten, liten del av uppgifterna förrän period 2 börjar.. Men nog ska det väl fungera på något vis, kommer att vara helt död när det blir till jullov. Allt för att få en utbildning, och att få tillräckligt med studiepoäng så att man int får Kela i baken.

Nog tjatat om skolan, borde hitta en rolig sysselsättning i motionsväg som fungerar prima för ryggen. Jag har promenader med Lilo, men det känns inte riktigt tillräckligt. Gymmet fungerade inte alls för ryggen, samt att det är omotiverande att vara så långt från sin tidigare fysiska form, och alltid starta från noll när man testar igen. Ifall jag nån gång kan och vill börja gymma måste jag åtminstone ha en god baskondis, och hälften av den muskelmassa jag hade förr, skämt åsido.
Jag får åtminstone glädja mig åt alla mina garnnystan som jag kan skapa strumpor av, tack mamma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar