3 juli 2015

Wop wop


Det är nu bekräftat att jag börjar på Novia och ska börja studera till ingenjör (!).Vasa kommer bli min studieort och hem för de följande tre åren åtminstone (förhoppningsvis). Jag kommer att bo i min trevliga lägenhet och ha nära till allt, jag ser faktiskt fram emot hösten. Min älskade kisse kommer dock inte att kunna följa med, hon trivs för mycket utomhus var hon får jaga möss och fåglar, hon kan inte längre bli en innekatt. Jag kommer sakna henne i Vasa, men hon har det bättre här hemma vid Björkbacka.


8 kommentarer:

  1. Tjohoo!! Grattis så föskretsilis!! ;)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS å hoppas et du trivs i Vasa. Färgans bossian lägenheit har du. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Grattis ti studieplatsn å hoppas du byri trivs! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackk, joo no sko ja tro att ja byri hä! ;)

      Radera
  4. Hurraa fö studieplatsn! Å vilken lägenheit.. tu byri säkert trivs mäsama :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, jo ja e ganska glad över miin lägenheit, nära till allt! :p

      Radera