17 april 2015

Vår

Hej hoppsan, våren är nog egentligen här nu, isen på sjön är halvt borta, jag har redan slängt in katiskan. Här nedan ser ni några vårtecken (förutom mitt nya akvarium som jag bara måste ha med på bild). 
Trampolinhoppande, cyklande, glassätande och bollkastning med hunden är några av de saker jag har gjort på sista tiden. Denna vecka besöktes också staden, vid subway togs ett foto som jag tyckte skulle vara med i detta inlägg. Just nu sitter jag, min syster, hunden och katten i sängen medan vi lyssnar till mumford & sons och jag har återupptäckt hur man virkar osymmetriska mormorsrutor. Until next time!








6 kommentarer:

  1. nej men varför e ja på bild???? :O

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Va roolit et du ha byrja blogg på nytt!

    H. Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan, å jå vi får hoppas att ja haldär på en stund nu åtä ;)

      Radera
  3. Akvarium.. så roligt.. nu väntar vi på bild åv fiska tå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, de tar no en stund, hä e ganska svårt att transporter ett akvarium, så ja lägger vattni å fiska i föst tå ja flyttar :p

      Radera