3 februari 2013

Bilder..

  Tänkte försöka bli lite aktivare här på bloggen. Tre inlägg i januari är ingenting att skryta med, så ska vi satsapå cirkus sju denna månad? 
  Problemet är bara det att ingenting har hänt sen vi sist hördes vid. Sitter bara här vid datorn och försöker skriva någon av mina tio uppsatser (jag har skrivit 4, 10 kvar). Det går inget vidare.. 

Charmig bild med gipset på, dagen efter jag bröt armen.
Mellan dessa två bilder är det cirkus en vecka. Äntligen hemma från Uleåborg!
Frös nästan konstant.
Gipset borta!
Känns bra utan gips
Börjar återfå koncentrationen till skolarbetet igen..
Nästan åtminstone.
Armen ryms i alla mina kläder igen!
Börjar kolla på Dexter igen när jag borde läsa på prov, Biggest mistake EVER!
Vilket leder oss fram till idag. Alla prov skrivna, bara uppsatserna kvar!
Med studiekepsen på huvudet blir det att försöka börja
på min två sidors långa religionsuppsats, jk Dexter it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar